O oprogramowaniu

GLPI

To efektywny system Pozwalający na Zarządzanie usługami IT danego przedsiębiorstwa.

System GLPI oparty na licencji Open Source, który w centralny sposób pozwala efektywnie zarządzać zasobami IT, zgłoszeniami, Service Desk, projektami, budżetami, zmianami, statystykami, licencjami, oprogramowaniem, jednostkami organizacyjnymi, grupami użytkowników oraz pojedynczymi użytkownikami.

System zawiera podstawowe moduły : „Zasoby", „Wsparcie", „Zarządzanie", „Narzędzia" oraz „Administracja". Wszystkie moduły mogą być rozbudowane o dodatkowe funkcje, dopasowane do każdego przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu rozszerzeń, tak zwanych wtyczek.

GLPI.pl - Nasz produkt

Wszystko w jednym systemie

GLPI służy do zarządzania zasobami, zgłoszeniami, projektami
oraz obsługi klienta. Posiada możliwości inwentaryzacji zasobów, będąc
przy tym czytelnym i prostym. To również doskonałe narzędzie
ServiceDesk, które w prosty i przystępny sposób, pozwala monitorować
proces oraz czas realizacji zadań.
System pozwala analizować
zebrane dane w postaci wbudowanych filtrów i raportów. Forma prezentacji
jest przystępna i doskonale oddaje obraz i trendy zebranych informacji.

Zapewnia doskonałą obsługę klienta, rejestruje zapytania, kontroluje czas pracy przy zgłoszeniu, zarządza kontaktami, a także daje możliwość integracji z innymi aplikacjami w celu osiągnięcia najwyższej efektywności w różnych obszarach, takich jak finanse, zasoby ludzkie i inne. GLPI posiada zarządzanie wielojęzyczne, dostępne 59 różnych językach.

Panel statystyk

Czytelny i łatwo dostępny. Dzięki rozbudowanemu panelowi można śledzić postępy prac w Twojej organizacji z ekranu monitora. W prosty sposób można dodawać kolejne dane do wyświetlenia. Współdzielić możliwość wyświetlania statystyk za pomocą specjalnie generowanego linku. Udostępniając link, nie musisz nadawać uprawnień dla odbiorcy.

ServiceDesk

Czytelny panel obsługi zleceń z możliwością dostosowania widoku danych do potrzeb operatora. W prosty sposób możesz przestawiać kolumny danych, filtrować oraz generować raporty. Akcje dodatkowe pozwalają na aktualizację wielu zleceń na raz. Do systemu jest możliwość podpięcia skrzynki e-mail z której GLPI będzie zakładało zlecenia automatycznie.

Wszystko w jednym miejscu

Proste wyszukiwanie oraz śledzenie aktywności pracy, która była wykonywana. GLPI umożliwia szczegółowy audyt i opis inwentaryzowanego sprzętu. Dostarcza cenne informacje do raportów i statystyk, wykorzystywanych potem do podejmowania kluczowych decyzji w organizacji.

Obsługa zleceń

Moduł obsługi zleceń, zgodny z najlepszymi standardami ITIL. Służący do obserwowania postępu prac, planowania zadań dla innych użytkowników, śledzenia czasu realizacji, przechowywania całej dokumentacji dotyczącej zgłoszenia, wyliczenia kosztu obsługi oraz zapisywanie całej historii dokonywanych zmian w zgłoszeniu.

Potrzebujesz czegoś więcej?

Bezpłatne wtyczki to więcej funkcjonalności.

Wtyczki pomocne są w rozszerzeniu systemu GLPI o dodatkowe moduły takie jak
inwentaryzacja, sieć, zarządzanie, raporty, eksport/import, kalendarz,
urządzenia, jednostki, konta itp. Pozwalają one na lepsze dopasowanie
systemu do naszych potrzeb oraz usprawnią zarządzanie firmą.

GLPI posiada dziesiątki wtyczek, wzbogacających system o nowe możliwości. Wtyczki
można pobrać i zainstalować z katalogu wtyczek GLPI lub poprzez Marketplace.
Aby pobrać wtyczki z katalogu GLPI, należy zalogować się na serwer, pobrać wtyczki zapisać je i rozpakować. Następnie przejść do GLPI aby aktywować i zainstalować dodatek.
Drugim sposobem jest Marketplace, który wymaga rejestracji do GLPI Network.

GLPI.pl - wtyczki

Galeria

Skontaktuj się z nami

Nasze doświadczenie z GLPI zdobywaliśmy przez wiele lat pozyskując wiedzę w zakresie licznych funkcji oraz dzięki wdrożeniom dla naszych klientów. Pracujemy z GLPI na co dzień.

    Imię i nazwisko

    Twój adres e-mail

    Wpisz temat

    Twój NIP (opcjonalne)