Grupa wsparcia GLPI Polska dla systemu GLPI

Grupa wsparcia GLPI Polska dla systemu GLPI

Pomysł

Pracując z naszymi partnerami i klientami, doszliśmy do wniosku, że potrzebna jest jeszcze lepsza pomoc, szczególnie we wczesnym etapie pracy z systemem GLPI.

GLPI nie należy do prostych w obsłudze ze względu na mnogość funkcjonalności i możliwości adaptacji systemu do pracy w nowej organizacji oraz problemów wynikających z częstych aktualizacji i nowych wtyczek.

Pozyskiwanie wiedzy staje się trudne, w momencie, kiedy zawodzi Internet i dokumentacja.

Kto pomaga

Każdy kto ma na to ochotę, łącznie ze wsparciem partnerów GLPI Polska. Nie obiecamy odpowiedzi na wasze pytania i zlecenia natychmiast. Liczymy na społeczność i wparcie innych członków. Pomagajmy sobie.

Najbardziej aktywni pomagający mogą liczyć na gratyfikacje z tego tytułu.

Współpraca

Na pomocy GLPI Polska możesz nie tylko zadawać pytania techniczne. Celem platformy jest współpraca. Otrzymujesz możliwość wysyłania zapytań w wielu kategoriach jak: wdrożenie, szkolenie, konfiguracja i inne.

Jak to działa?

Po zalogowaniu się do systemu:

  • Zobaczysz pełną listę zgłoszeń i zapytań. Zarówno tych aktywnych jak i rozwiązanych
  • Otrzymasz powiadomienia przy każdym zgłoszeniu, które ciebie dotyczy. Aktualizację i rozwiązanie.
  • Masz możliwość wysyłania zapytania o współpracę i nawiązywania kontaktów z każdym członkiem pomocy GLPI
  • W ramach grypy będą organizowane bezpłatne webinary szkoleniowe i aktualizujące
  • Premiujemy najbardziej aktywne osoby poprzez nagrody ufundowane przez 99NET i GLPI Polska
  • Zlecający może ocenić poziom obsługi realizatora w ankiecie rozwiązania zgłoszenia

Jak zgłosić

Możesz wykonać zgłoszenie po zalogowaniu się do pomoc.glpi.pl lub wysyłając email ze zgłoszeneim na adres: pomocglpi@99net.pl

Zgłoszenie osób bez rejestracji zostaną automatycznie usunięte.

Płatne zlecenia

Możesz przyspieszyć realizację zlecenia poprzez zaoferowanie grantu finansowego dla realizatora lub osoby która pierwsza poprawnie rozwiąże lub znajdzie rozwiązanie problemu.

Rozliczenie jest pomiędzy zgałaszającym a realizatorem. GLPI Polska i 99NET nie pośredniczą w transakcjach.

Wpisz koszt w zakładce koszty aby poinformować o płatności za zlecenie:

Jesteś zarejestrowanym członkiem grupy Pomoc GLPI Polska? System powiadomi Cię o nowym zleceniu.

Profil

Tylko ty decydujesz jakie dane będą upublicznione. Na początek będą widoczne wyłącznie login oraz e-mail zgłaszającego.

Nie tolerujemy

Chamstwa, trolowania i bezsensownych docinek innym członkom grupy. Skutkuje to zablokowaniem i usunięciem konta uczestnika.

Gdzie mogę się zarejestrować?

Panel logowania i zakładanie nowego konta jest w linku poniżej:

Każde zgłoszenie rejestracji jest weryfikowane aby oszczędzić sobie pracy w przyszłości.

Panel pomocy

Panel pomocy jest rozwijany na systemie GLPI w wersji ograniczonej funkcjonalnościami i modułami

Gdzie jeszcze znajdę pomoc?

Zapraszamy na forum na Facebooku w ramach grup GLPI Polska oraz GLPI Connect oraz LinekedIN

Masz pytania? Napisz….

    Oceń przydatność posta
    [Łącznie: 1 Średnio: 5]