Helpdesk

System Helpdesk

Łatwy w obsłudze i w pełni  konfigurowalny darmowy portal pomocy technicznej z funkcjonalnym systemem zleceń.Posiada wszystkie najważniejsze funkcje do sprawnego zarządzania zgłoszeniami w Twojej firmie.

Obsługa Zgłoszeń

Zbieraj wszystkie zapytania bezpośrednio do systemu. Dzięki dedykowanej skrzynce e-mail możesz centralizować ewidencję zapytań i zleceń w jednym systemie. Organizuj pracę w prosty i przystępny sposób.

  • Ewidencja zleceń i incydentów w jednym systemie
  • Rozbudowany panel obsługi
  • Możliwość tworzenia własnych kategorii opisu
  • Zabezpieczania dostępu certyfikatem SSL
  • Powiadomienia i notyfikacje
  • Baza wiedzy i przypomnienia
  • Zadania cykliczne

Wiele Kanałów Zleceń

System umożliwia przejmowanie zleceń za pomocą dedykowanej skrzynki e-mail oraz przy pomocy panelu systemu. Nieustannie pracujemy nad wprowadzeniem na platformę innych kanałów, takich jak media społecznościowe.

  • Moduł Helpdesk zgodny z ITIL
  • Możliwość zakładania zleceń e-mail / panel
  • Najnowsze aktualizacje i wtyczki
  • Dostępny przez przeglądarki i urządzenia mobilne
  • Informacje o nowościach i zmianach w programie
  • Zarządzanie certyfikatami i licencjami
  • Zarządzanie projektami

Pulpit Statystyk i Raporty

Śledź wydajność w czasie rzeczywistym za pomocą potężnego pulpitu nawigacyjnego i uzyskuj dostęp do raportów, które zapewniają wgląd i dane, umożliwiając podejmowanie lepszych decyzji biznesowych i poprawę wydajności.