Helpdesk

Helpdesk

Obsługa klienta może stać się lepsza, dzięki GLPI Helpdesk.

 

GLPI Helpdesk to wydajne i nowoczesne rozwiązanie w chmurze. Testuj przez miesiąc bez zobowiązań.

Już od 25zł netto miesięcznie…

 

System Helpdesk

Łatwy w obsłudze i w pełni  konfigurowalny darmowy portal pomocy technicznej z funkcjonalnym systemem zleceń.Posiada wszystkie najważniejsze funkcje do sprawnego zarządzania zgłoszeniami w Twojej firmie.

Wiele Kanałów Zleceń

System umożliwia przejmowanie zleceń za pomocą dedykowanej skrzynki e-mail oraz przy pomocy panelu systemu. Nieustannie pracujemy nad wprowadzeniem na platformę innych kanałów, takich jak media społecznościowe.

Obsługa Zgłoszeń

Zbieraj wszystkie zapytania bezpośrednio do systemu. Dzięki dedykowanej skrzynce e-mail możesz centralizować ewidencję zapytań i zleceń w jednym systemie. Organizuj pracę w prosty i przystępny sposób.

Pulpit Statystyk i Raporty

Śledź wydajność w czasie rzeczywistym za pomocą potężnego pulpitu nawigacyjnego i uzyskuj dostęp do raportów, które zapewniają wgląd i dane, umożliwiając podejmowanie lepszych decyzji biznesowych i poprawę wydajności.

Portal pomocy technicznej 

Gotowy do użycia darmowy portal pomocy technicznej, który usprawnia i organizuje komunikację między klientami a zespołami wsparcia.

Zoptymalizuj przepływy pracy pomocy technicznej 

Wyeliminuj zagracone skrzynki pocztowe.. Skoncentruj się na tym, co ważne. Zautomatyzuj procesy, aby zwiększyć efektywność.

Statystyki oparte na danych

Popraw jakość obsługi klienta i zmierz efektywność zespołu dzięki analizom wydajności opartych na zebranych danych.

Łatwe rozpoczęcie pracy i obsługa

Hostowany w chmurze i gotowy do użycia. Prosty w konfiguracji i dostosowaniu. Wysoce bezpieczny i zgodny z RODO.

Możliwości Systemu Helpdesk GLPI

  • Ewidencja zleceń i incydentów w jednym systemie
  • Rozbudowany panel obsługi
  • Możliwość tworzenia własnych kategorii opisu
  • Zabezpieczania dostępu certyfikatem SSL
  • Powiadomienia i notyfikacje
  • Baza wiedzy i przypomnienia
  • Zadania cykliczne
  • Moduł Helpdesk zgodny z ITIL
  • Możliwość zakładania zleceń e-mail / panel
  • Najnowsze aktualizacje i wtyczki
  • Dostępny przez przeglądarki i urządzenia mobilne
  • Informacje o nowościach i zmianach w programie
  • Zarządzanie certyfikatami i licencjami
  • Zarządzanie projektami

25 zł netto

bezpłatny miesiąc

1 użytkownik

30 zleceń dziennie

dysk 20GB

nowości

FAQ


50 zł netto

bezpłatny miesiąc

10 użytkowników

100 zleceń dziennie

dysk 30GB

obsługa techniczna

baza wiedzy

nowości

-30% na szkolenia


99 zł netto

-- NAJLEPSZY --

bezpłatny miesiąc

bez limitu użytkowników

1000 zleceń dziennie

dysk 50GB

obsługa techniczna

baza wiedzy

nowości

-50% na szkolenia

kopia do 7 dni


Formularz Nowego Konta

Wypełnij formularz rejestracji hostingu. Otrzymasz 30 bezpłatnych dni na testy. Wybierz właściwy dla siebie pakiet. Możesz zrezygnować w każdej chwili. Wystarczy wysłać rezygnację na adres  pomoc@99net.pl