Helpdesk

System Helpdesk

Łatwy w obsłudze i w pełni  konfigurowalny darmowy portal pomocy technicznej z funkcjonalnym systemem zleceń.Posiada wszystkie najważniejsze funkcje do sprawnego zarządzania zgłoszeniami w Twojej firmie.

Obsługa Zgłoszeń

Zbieraj wszystkie zapytania bezpośrednio do systemu. Dzięki dedykowanej skrzynce e-mail możesz centralizować ewidencję zapytań i zleceń w jednym systemie. Organizuj pracę w prosty i przystępny sposób.

Wiele Kanałów Zleceń

System umożliwia przejmowanie zleceń za pomocą dedykowanej skrzynki e-mail oraz przy pomocy panelu systemu. Nieustannie pracujemy nad wprowadzeniem na platformę innych kanałów, takich jak media społecznościowe.

Pulpit Statystyk i Raporty

Śledź wydajność w czasie rzeczywistym za pomocą potężnego pulpitu nawigacyjnego i uzyskuj dostęp do raportów, które zapewniają wgląd i dane, umożliwiając podejmowanie lepszych decyzji biznesowych i poprawę wydajności.