Jeden system a tak wiele możliwości

Czytelny i łatwo dostępny panel statystyk

Dzięki rozbudowanemu panelowi możesz śledzić postep prac w Twojej organizacji z ekranu monitora. Panel nie wymaga logowania do systemu.

W prosty sposób dodasz kolejne dane do wyświetlenia.

Współdziel możliwośc wyświetlania statystyk za pomocą specjalnie generowanego linku. Udostepniając link, nie musisz nadawać uprawnień dla odbiorcy.

Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania

Rozbudowany moduł do zarządzania życiem zasobów. Zasilenie danymi realizuje agent instalowany na sprzęcie. W przypadku inwentaryzacji offline, technik może sam dodać lub zaimportować listę urządzeń.

Wszystkie dane w jednym miejscu

GLPI umożliwia bardzo szczegułowy audyt i opis inwentaryzowanego sprzętu. Dostarcza cenne informacje do raportów i statystyk, wykorzystywanych potem do podejmowania kluczowych decyzji w organizacji.

Help Desk dla profesjonalisty

Czytelny panel obsługi zleceń z możliwością dostosowania widoku danych do potrzeb operatora. W prosty sposób możesz przestawiać kolumny danych, filtrować oraz generować raporty.

Akcje dodatkowe pozwalają na aktualizację wielu zleceń na raz.

Możesz podpiąć dowolną skrzynkę e-mail z której GLPI będzie zakładało zlecenia automatycznie.

Obsługa zleceń

Moduł obsługi zleceń zgodny z najlepszymi standardami ITIL.

  • śledzenie i postęp prac
  • zadania i czas realizacji
  • planowanie
  • dokumentacja
  • koszt obsługi
  • współpraca zespołów i grup
  • statystyki i wiele więcej…

Zarządzanie projektami

Zarządzenie najbardziej wymagającymi projektami będzie zdecydowanie przyjemniejsze z GLPI.

  • Tablice Kanban
  • Gantt
  • zadania i podzadania
  • statystyki
  • własne pola opisowe

Baza wiedzy

Moduł bazy wiedzy zadba aby zostało zapamiętane długo poszukiwane rozwiązanie problemu. Wpisy możesz edytować, zmieniać uprawnienia dostępu w każdej chwili. Rewizja pozwala na cofnięcie zmian jeśli tego potrzebujesz.

Wpisy udostępnisz dla klientów za pomocą Pomocy / FAQ

Chcesz więcej?

Bezpłatne wtyczki to jeszcze więcej funkcjonalności

Ponad 60 bezpłatnych wtyczek dostępne tu i teraz.

Intensywny rozwój oprogramowania GLPI gwarantuje bezpieczeństwo i nowe funkcjonalności. Kod możesz modyfikować zgodnie z zapotrzebowaniem.

Aplikacja na urządzenia mobilne GAPP

GAPP to aplikacja zarządzania zgłoszeniami Help Desk na telefonach z Androidem. Stabilna, szybka i bezpieczna, pozwala aktywnie monitorować status i postęp realizacji zleceń.

Inne funkcjonalności systemu

  • monitoring czasu wygasania licencji i certyfikatów
  • automatzacja za pomocą reguł – kryterium – akcja
  • integracja z Zabbixem, Bitrix i inne
  • baza wiedzy
  • rozbudowane raporty i statystyki
  • zarządzanie kontaktami, dostawcami i umowami
  • inwentaryzacja tonerów, telefonów, szaf RACK
  • tworzenie diagramów
  • automatyczne przypomnienia
  • kalendarz i rejestracja czasu pracy

Zapytaj o ofertę dla Ciebie