
Czytelny i łatwo dostępny panel statystyk
Dzięki rozbudowanemu panelowi możesz śledzić postep prac w Twojej organizacji z ekranu monitora. Panel nie wymaga logowania do systemu.
W prosty sposób dodasz kolejne dane do wyświetlenia.
Współdziel możliwośc wyświetlania statystyk za pomocą specjalnie generowanego linku. Udostepniając link, nie musisz nadawać uprawnień dla odbiorcy.

Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
Rozbudowany moduł do zarządzania życiem zasobów. Zasilenie danymi realizuje agent instalowany na sprzęcie. W przypadku inwentaryzacji offline, technik może sam dodać lub zaimportować listę urządzeń.

Wszystkie dane w jednym miejscu
GLPI umożliwia bardzo szczegułowy audyt i opis inwentaryzowanego sprzętu. Dostarcza cenne informacje do raportów i statystyk, wykorzystywanych potem do podejmowania kluczowych decyzji w organizacji.

Help Desk dla profesjonalisty
Czytelny panel obsługi zleceń z możliwością dostosowania widoku danych do potrzeb operatora. W prosty sposób możesz przestawiać kolumny danych, filtrować oraz generować raporty.
Akcje dodatkowe pozwalają na aktualizację wielu zleceń na raz.
Możesz podpiąć dowolną skrzynkę e-mail z której GLPI będzie zakładało zlecenia automatycznie.

Obsługa zleceń
Moduł obsługi zleceń zgodny z najlepszymi standardami ITIL.
- śledzenie i postęp prac
- zadania i czas realizacji
- planowanie
- dokumentacja
- koszt obsługi
- współpraca zespołów i grup
- statystyki i wiele więcej…

Zarządzanie projektami
Zarządzenie najbardziej wymagającymi projektami będzie zdecydowanie przyjemniejsze z GLPI.
- Tablice Kanban
- Gantt
- zadania i podzadania
- statystyki
- własne pola opisowe

Baza wiedzy
Moduł bazy wiedzy zadba aby zostało zapamiętane długo poszukiwane rozwiązanie problemu. Wpisy możesz edytować, zmieniać uprawnienia dostępu w każdej chwili. Rewizja pozwala na cofnięcie zmian jeśli tego potrzebujesz.
Wpisy udostępnisz dla klientów za pomocą Pomocy / FAQ
Chcesz więcej?

Bezpłatne wtyczki to jeszcze więcej funkcjonalności
Ponad 60 bezpłatnych wtyczek dostępne tu i teraz.
Intensywny rozwój oprogramowania GLPI gwarantuje bezpieczeństwo i nowe funkcjonalności. Kod możesz modyfikować zgodnie z zapotrzebowaniem.

Aplikacja na urządzenia mobilne GAPP
GAPP to aplikacja zarządzania zgłoszeniami Help Desk na telefonach z Androidem. Stabilna, szybka i bezpieczna, pozwala aktywnie monitorować status i postęp realizacji zleceń.
Inne funkcjonalności systemu
- monitoring czasu wygasania licencji i certyfikatów
- automatzacja za pomocą reguł – kryterium – akcja
- integracja z Zabbixem, Bitrix i inne
- baza wiedzy
- rozbudowane raporty i statystyki
- zarządzanie kontaktami, dostawcami i umowami
- inwentaryzacja tonerów, telefonów, szaf RACK
- tworzenie diagramów
- automatyczne przypomnienia
- kalendarz i rejestracja czasu pracy
Zapytaj o ofertę dla Ciebie
Subscribe to our newsletter!