Artykuły premium GLPI Polska dla profesjonalistów i trenerów

Artykuły premium GLPI Polska dla profesjonalistów i trenerów

Z nowym rokiem 2022 został wprowadzony program treści premium GLPI Polska.

Wpisy dedykowane klientom, partnerom i osobom poważnie myślącym o pracy z systemem GLPI. Artykuły są przygotowywane przez praktyków, administratorów i programistów zaangażowanych w pracę z systemem do wielu lat.

Cegiełka w ramach artykułów premium pozwala nam na rozwijanie nowych funkcjonalności, prowadzenie bezpłatnych prezentacji czy pisanie wtyczek. Nasze prace chętnie udostepniamy dla Was w kolejnych artykułach naszego bloga.

Twoje wsparcie to realna pomoc dla naszych programistów, analityków i koordynatorów projektu.
Dzięki dobie możemy działać.
Dziękujemy że jesteś z nami.

Korzyści pakietu premium

Wymagaj więcej bądź pierwszy. Płatne treści do dla Ciebie to nieocenione źródło nowych informacji. Popularnych i sprawdzonych scenariuszy pracy, rozwiązań problemów i ważnych poprawek. Nie musisz już przeszukiwać Internetu.

Obsługujesz firmy w zakresie GLPI? Doskonale, to dla Ciebie kolejne źródło informacji, które potem możesz zamienić na korzystną fakturę.

Autorskie rozwiązania i funkcjonalności realizowane przez Partnerów GLPI Polska i 99NET. Udostępniamy wybrane rozwiązania funkcjonalne i poprawki. Słuchamy waszych potrzeb i staramy się je spełniać. Każde nasze szkolenie to spore zasoby tematów do opisania.

Jakość artykułu na najwyższym poziomie. Grafiki, diagramy, relacje wideo i nagrania rozwiązań. Bywa, że napisanie artykułu zajmuje autorowi średnio ok. 8 godzin życia.

Płatna subskrypcja to nowe korzyści z posiadania statusu klienta w sieci GLPI Polska. W tym: darmowe wejściówki na wydarzenia i konferencje, zniżki na szkolenia i szanse współpracy.

Jeśli masz problem w pracy z GLPI, napisz. My przygotujemy konsultacje i opiszemy rozwiązanie. Koszt miesięcznego dostępu w zakładce „Cennik – Wsparcie

PRACUJ Z NAMI

Artykuł sponsorowany – korzyści dla Twojej firmy


Pisząc artykuł dla grupy GLPI Polska, masz szansę zaprezentować się szerokiemu gronu odbiorców. W ten sposób internauci mogą poznać Twoją firmę i oferowane przez nią usługi, a to może mieć wpływ na ich sprzedaż. Co więcej, przy artykule sponsorowanym pojawi się link przekierowujący do Twojej strony. W ten sposób nie tylko zyskasz wartościowy link pod pozycjonowanie, ale w Twojej witrynie pojawi się też nowe źródło ruchu.

Artykuły sponsorowane pozwalają na zakorzenienie się w świadomości potencjalnego klienta – później, szukając jakiegoś produktu, może przypomnieć sobie Twoją markę. Efekty artykułów sponsorowanych są długofalowe.

Wywiad ekspercki (treść lub nagranie wideo)


W ramach bloga grupy, umożliwimy Ci stworzenie wywiadu z ekspertem pracującym w Twojej firmie i nie tylko. Dlaczego? W ten sposób nie dość, że Twoja firma zyskuje twarz (przestaje być anonimowa), to wzrasta również wartość informacji dostarczonych w tekście, ponieważ pochodzą od osoby, która jest specjalistą w danej dziedzinie (przerobił to na sobie) – a to budzi większe zaufanie. Warto tutaj postawić przede wszystkim na ciekawe informacje i przydatną czytelnikowi treść wynikającą z wiedzy praktycznej.

Artykuł poradnikowy – rozwiązuj problemy


Dobrym sposobem utworzenia wartościowego artykułu jest wpis poradnikowy.

Tekst powinien odpowiadać na pytania:

  • Kto jest potencjalnym klientem Twojej marki?
  • Jakie problemy trapią odbiorcę?
  • W jaki sposób Twój wpis rozwiąże te problemy?
  • Jakie dodatkowe wartości otrzyma odbiorca, jeśli skorzysta z Twojego rozwiązania?


Dobre artykuły sponsorowane wczuwają się w potrzeby czytelnika. Warto aby z treści wynikało, że doskonale rozumiesz jego sytuację i problemy, z którymi może się spotkać.

Przygotowanie tekstu sponsorowanego


Pracę nad przygotowaniem artykułu sponsorowanego powinieneś podzielić na kilka etapów:

  • zapoznanie się z materiałami dotyczącymi usług świadczonych przez firmę (zwłaszcza istotne w przypadku, gdy autor artykułu pochodzi z zewnątrz),
  • określenie grupy docelowej, dla której artykuł ma zostać napisany,
  • określenie tematu artykułu oraz jego nadrzędnego celu,
  • znalezienie miejsca publikacji artykułów sponsorowanych,
  • przygotowanie tekstu,

Ponadto:

  • znaj dobrze temat i produkt, który chcesz opisać,
  • prezentuj treść z punktu widzenia przeciętnego użytkownika,
  • używaj prostego języka – krótkie zdania, zrozumiałe słowa, strona czynna,
  • nie popełniaj błędów ortograficznych i stylistycznych,
  • najważniejsze informacje umieść na samej górze.

Najważniejszym etapem jest określenie grupy docelowej. Posiadając bowiem przybliżone informacje o potencjalnych czytelnikach, łatwiej będzie Ci wybrać temat, który może wzbudzić ich zainteresowanie, a także miejsce, w którym artykuł będzie miał największe szanse na to, żeby zostać zauważonym.

Kontakt

Masz ciekawy pomysł na blog lub myslisz o stałej współpracy? Opisz nam temat twojego postu i wyślij zapytanie na pomoc@99net.pl

Masz pytania?

Dołącz do obserwatorów GLPI Polska na LinkedIN

    Oceń przydatność posta
    [Łącznie: 0 Średnio: 0]
    Przejęcie
    GLPI Polska

    W związku z rozwojem nowego projektu... 

    Poszukujemy chętnych do prowadzenia lub przejęcia portalu GLPI Polska oraz grup: FB GLPI Polska i LN GLPI Polska.
    Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.