—- BRAK WOLNYCH MIEJSC—
Zapraszamy na kolejne edycje werbinariów.
Dla kogo?
Webinarium przeznaczone jest dla administratorów i entuzjastów zarządzania w strukturach IT z wykorzystaniem narzędzia GLPI.
- myślisz o wdrożeniu GLPI w firmie
- potrzebujesz poznać możliwości systemu
- musisz nauczyć się poruszać w modułach GLPI
- szukasz pewnego i bezpłatnego system inwentaryzacji zasobów IT
- myślisz o sprzedaży lub poleceniu systemu potencjalnym klientom
- potrzebujesz poznać podstawy konfiguracji systemu
- szukasz stabilnego i bezpiecznego hostingu GLPI
Kiedy?
Webinarium odbędzie się w dniu 14 grudnia 2019 r. (sobota), godzina 10.00 – 17.00
Jak?
Spotkanie będzie prowadzone w trybie webinarium z wykorzystaniem systemu ZOOM. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link i hasło do szkolenia na adres e-mail wskazany w formularzu.
W programie…
– zarządzanie zasobami i replikacja OCS
– procesy rozwiązywania zleceń w systemie
– ewidencja zleceń i praca z modułem helpesk
– zarządzanie kontaktami, zleceniami, umowami
– baza wiedzy,
– ewidencja haseł i kont
– konfiguracja startowa GLPI i aktualizacja systemu
Rejestracja uczestnika
Wypełnij FORMULARZ
Koszty
Koszt uczestnictwa w webinarium to 75 zł netto / uczestnik. Podstawą do wystawienia faktury jest rejestracja oraz potwierdzenie uczestnictwa przez ogranizatora 99NET.
Prowadzący
Grzesiek – Organizator pierwszej w Polsce konferencji GLPI Polska 2019. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w pracy z systemem GLPI oraz ponad 3 lata praktyki szkoleniowej. Organizował szkolenia dla takich klientów jak: Hutchinson, Świętokrzyskie Centrum Onkologiczne, Kopalnia Soli Wieliczka i wybrane sektory administracji rządowej w Polsce. Popularyzuje i wspiera zarządzanie pracą w systemie „no-office” z wykorzystaniem silnika GLPI. Wspiera zarządzanie i organizuje zespoły Service Desk.