Webinarium GLPI ZOOM Meeting 14.12.2019- brak miejsc

Webinarium GLPI ZOOM Meeting 14.12.2019- brak miejsc

—- BRAK WOLNYCH MIEJSC—

Zapraszamy na kolejne edycje werbinariów.

Dla kogo?

Webinarium przeznaczone jest dla administratorów i entuzjastów zarządzania w strukturach IT z wykorzystaniem narzędzia GLPI.

  • myślisz o wdrożeniu GLPI w firmie
  • potrzebujesz poznać możliwości systemu
  • musisz nauczyć się poruszać w modułach GLPI
  • szukasz pewnego i bezpłatnego system inwentaryzacji zasobów IT
  • myślisz o sprzedaży lub poleceniu systemu potencjalnym klientom
  • potrzebujesz poznać podstawy konfiguracji systemu
  • szukasz stabilnego i bezpiecznego hostingu GLPI

Kiedy?

Webinarium odbędzie się w dniu 14 grudnia 2019 r. (sobota), godzina 10.00 – 17.00

Jak?

Spotkanie będzie prowadzone w trybie webinarium z wykorzystaniem systemu ZOOM. Zarejestrowani uczestnicy otrzymają link i hasło do szkolenia na adres e-mail wskazany w formularzu.

W programie…

– zarządzanie zasobami i replikacja OCS
– procesy rozwiązywania zleceń w systemie
– ewidencja zleceń i praca z modułem helpesk
– zarządzanie kontaktami, zleceniami, umowami
– baza wiedzy,
– ewidencja haseł i kont
– konfiguracja startowa GLPI i aktualizacja systemu

Rejestracja uczestnika

Wypełnij FORMULARZ

Koszty

Koszt uczestnictwa w webinarium to 75 zł netto / uczestnik. Podstawą do wystawienia faktury jest rejestracja oraz potwierdzenie uczestnictwa przez ogranizatora 99NET.

Prowadzący

Grzesiek – Organizator pierwszej w Polsce konferencji GLPI Polska 2019. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w pracy z systemem GLPI oraz ponad 3 lata praktyki szkoleniowej. Organizował szkolenia dla takich klientów jak: Hutchinson, Świętokrzyskie Centrum Onkologiczne, Kopalnia Soli Wieliczka i wybrane sektory administracji rządowej w Polsce. Popularyzuje i wspiera zarządzanie pracą w systemie „no-office” z wykorzystaniem silnika GLPI. Wspiera zarządzanie i organizuje zespoły Service Desk.