Dlaczego warto wybrać GLPI jako narzędzie ITSM

Dlaczego warto wybrać GLPI jako narzędzie ITSM

Dlaczego potrzebujesz narzędzia GLPI?

Spójrz na swoją organizację IT i zastanów się przez chwilę nad usługami, które oferujesz. Najprawdopodobniej masz do czynienia z jakimś procesem zgłoszenia do działu obsługi klienta za pośrednictwem poczty e-mail,telefonu czy formularza.

W jaki sposób agenci/technicy obsługują te zapytania i zgłoszenia? W jaki sposób dokumentują i rozwiązują zadania? Co się stanie, jeśli prośba będzie wymagała eskalacji?

Proces, prawdopodobnie działa, gdy żądania są obsługiwane, problemy zostają rozwiązane, a ten facet na trzecim piętrze, który chciał mieć nowego laptopa, w końcu go dostał. Dlaczego więc potrzebujesz narzędzia ITSM, jeśli wszystko jest wspaniałe i działa? Nie naprawiaj tego, chyba że jest zepsuty,prawda? Błąd!

Nawet jeśli twój proces wydaje się być skuteczny, czy tak naprawdę jest? Czy śledzisz zmiany? Czy z łatwością możesz przygotować analizę trendów dotyczących typowych problemów? Czy posiadasz CMDB? Przechowujesz dane osób,procesy, zasoby i cykl życia zleceń? W jaki sposób priorytetyzujesz zadania i zlecenia? Co dzieje się, gdy nastąpi awaria? Czy powiadomiono odpowiednie zespoły wsparcia? Czy przestój jest udokumentowany i kontynuowany? Ile różnych systemów/ aplikacji wykorzystujesz do zapewnienia skuteczności tych starań? Ile czasu,wysiłku, wsparcia i pieniędzy przeznaczasz na systemy / aplikacje, aby zapewnić skuteczną obsługę IT?

Daj sobie szansę na stałe podnoszenie jakości oferowanych usług…

Inwestowanie w narzędzie GLPI opłaci się po prostu poprzez zmniejszenie kosztów związanych ze wsparciem, czasem, zasobami i precyzją działania. Umożliwi to usprawnienie procesu obsługi, a nawet zautomatyzuje niektóre zadania wykonywane do tej pory ręcznie, takich jak śledzenie, raportowanie danych i komunikowanie o usługach dostarczanych do organizacji, realizacja zadań cyklicznych.

Wdrożenie GLPI jako narzędzia ITSM.

Załóżmy, że zdecydujesz, że narzędzie ITSM które pomoże Twojej organizacji. Oto kilka zalet GLPI:

Centralny system kontroli zasobów i zgłoszeń,

Nie musisz wydawać pieniędzy z góry aby nabyć produkt,

Nie ma płatnej licencji,

Twój zespół programistów może go wspierać,

Jest dostosowany do konkretnych potrzeb i aktywnie rozwijany,

Jest wspierany przez programistów na całym świecie,

Monitoruje efektywność pracy zespołu i pojedynczych pracowników,

Obrazuje kondycję obsługi zgłoszeń i efektywności ich rozwiązywania.

System GLPI zawiera wszelkie niezbędne narzędzia i mechanizmy organizacji pracy zespołów i działów IT.

Nie marnuj swoich zasobów ani czasu, próbując wynaleźć koło, gdy ktoś już je wymyślił i wystarczająco ulepszył.