Ankieta prawdę Ci powie….
Mając na uwadze wysoką jakość usług dla klienta, nie możesz pominąć ankietowania. Nawet jeśli klient nie będzie zainteresowany wypełnianiem jej za każdym razem. Powinieneś badać i dbać o nastroje ludzi którzy płacą pieniądze za twoje usługi. Ankietowanie wpływa na proaktywność, jest ważny elementem w modelu dojrzałości obsługi klienta.
Ankieta Satysfakcji GLPI
GLPI umożliwia wysyłanie ankiet zarówno do użytkowników z dostępem do systemu jak i tych bez dostępu. Ankiety zewnętrzne wysyłamy, podając link do formularza GLPI lub innego systemu ankiet, jak np: LimeSurvey
Do konfiguracji potrzebujemy doinstalować dodatkową wtyczkę „More Satisfaction„
Konfiguracja ankiet
Instalacja wtyczki
Pobierz i zainstaluj More Survey z katalogu GitHub Wybierz wersję pasującą do wersji GLPI którą posiadasz.
Dodaj nową ankietę i ustaw zapytania (dotyczy ankiety wewnętrznej).
Konfiguracja jednostki
Ankieta zostanie wysłana zaraz po tym, jak zgłoszenie otrzyma status „Zamknięte”.
Uwaga: status Zamknięte ma inne znaczenie niż Rozwiązane.
Lokalizacja konfiguracji: Administracja > Jednostki > wybierz jednostkę > zakładka „Zgłoszenia”
Mamy możliwość wyboru rodzaju ankiety (wewnętrzna, zewnętrzna) oraz czas od kiedy system ma rozpocząć wysyłkę.
Akcje automatyczne
Upewnij się, że akcja automatyczna odpowiadająca za ankiety jest aktywna.
Powiadomienia
Sprawdź aktywność dedykowanego dla ankiet powiadomienia oraz przypisanych do odbiorców.
Sprawdź odbiorców powiadomień o ankietach
Formularz ankiety wewnętrznej
Formularz do wysyłki zewnętrznej możesz z powodzeniem utworzyć w sekcji Formularze – wymagana wtyczka Form Creator
Formularz musi mieć ustawiony dostęp zewnętrzny. Ustaw go w zakładce „Access Types”
Powiadomienie e-mail
Jeśli wszystko wykonałeś poprawnie, już niebawem GLPI rozpocznie pracę z wysyłką powiadomień do zamkniętych zleceń.