Moduł - Administracja

W module administracja istnieje możliwość zarządzania użytkownikami, profilami oraz uprawnieniami w systemie. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, administratorzy mają pełną kontrolę nad organizacją i optymalizacją procesów związanych z obsługą IT.

Moduł - Administracja

Moduł administracyjny systemu GLPI to miejsce, które pozwala nie tylko na bieżące zarządzanie użytkownikami i zasobami, ale również na optymalizację pracy zespołów. Ułatwia kontrolowanie procesów, automatyzację zadań oraz zwiększa wydajność obsługi zgłoszeń.

Kluczowe funkcje modułu administracji:

Zarządzanie użytkownikami

Dodawanie, usuwanie, wyszukiwanie i modyfikacja kont użytkowników. Umożliwia to bieżące aktualizowanie struktury organizacyjnej i szybkie reagowanie na potrzeby kadrowe.

Profile i uprawnienia

Tworzenie i zarządzanie profilami użytkowników, definiując ich role i zakres dostępu do systemu. Dzięki temu istnieje możliwość dostosowania uprawnień do zadań, jakie mają wykonywać poszczególni pracownicy.

Grupowanie zasobów i użytkowników

Moduł umożliwia łatwe grupowanie zasobów, co ułatwia przypisywanie odpowiednich uprawnień oraz zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem w firmie. Grupowanie użytkowników pozwala na efektywniejsze zarządzanie większymi zespołami oraz przydzielanie zadań.

Automatyzacja za pomocą reguł

Dzięki regułom istnieje możliwość automatyzacji procesów w systemie. Można automatycznie przypisywać zgłoszenia odpowiednim realizatorom, modyfikować atrybuty zgłoszeń i wdrażać inne operacje bez konieczności ręcznego nadzoru. Dzięki temu zmniejsza się liczbę błędów, usprawnia przepływ pracy i zaoszczędza czas.

Napisz do nas

Jeśli masz pytanie dotyczące wdrożenia systemu GLPI lub jeśli potrzebujesz wsparcia w działaniu systemu GLPI, skorzystaj z formularza i napisz do nas wiadomość. Chętnie pomożemy 🙂 Zapraszamy do kontaktu!
Scroll to Top