Moduł - Administracja
Moduł - Administracja
Kluczowe funkcje modułu administracji:
Zarządzanie użytkownikami
Dodawanie, usuwanie, wyszukiwanie i modyfikacja kont użytkowników. Umożliwia to bieżące aktualizowanie struktury organizacyjnej i szybkie reagowanie na potrzeby kadrowe.
Profile i uprawnienia
Tworzenie i zarządzanie profilami użytkowników, definiując ich role i zakres dostępu do systemu. Dzięki temu istnieje możliwość dostosowania uprawnień do zadań, jakie mają wykonywać poszczególni pracownicy.
Grupowanie zasobów i użytkowników
Moduł umożliwia łatwe grupowanie zasobów, co ułatwia przypisywanie odpowiednich uprawnień oraz zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem w firmie. Grupowanie użytkowników pozwala na efektywniejsze zarządzanie większymi zespołami oraz przydzielanie zadań.
Automatyzacja za pomocą reguł
Dzięki regułom istnieje możliwość automatyzacji procesów w systemie. Można automatycznie przypisywać zgłoszenia odpowiednim realizatorom, modyfikować atrybuty zgłoszeń i wdrażać inne operacje bez konieczności ręcznego nadzoru. Dzięki temu zmniejsza się liczbę błędów, usprawnia przepływ pracy i zaoszczędza czas.