Na waszą prośbę, przesyłamy podstawowe różnice pomiędzy GLPI a OTRS.
Jeśli coś pominęliśmy, napiszcie w formularzu na końcu artykułu. Zweryfikujemy i dopiszemy, jeśli zasadne.
Poszukując odpowiedniego oprogramowania obsługi klienta dla swojej organizacji, zalecamy zapoznanie się z charakterystyką, stawkami i innymi kluczowymi informacjami dotyczącymi produktu i dostawcy. Tutaj możesz sprawdzić podobieństwa i rozbieżności między OTRS.
Fair Play: Pracujesz z OTRS lub znasz dokładniejsze opracownie? Napisz do nas. Uzupełnimy charakterystykę.
Rozbudowane narzędzie umożliwiające obsługę firm lub organizacji w ramach tzw. systemu biletowego (zwanego także Helpdesk) Dobre wsparcie dla Service Desk.
GLPI czy OTRS
Wstępem
Na waszą prośbę, przesyłamy podstawowe różnice pomiędzy GLPI a OTRS.
Jeśli coś pominęliśmy, napiszcie w formularzu na końcu artykułu. Zweryfikujemy i dopiszemy, jeśli zasadne.
Poszukując odpowiedniego oprogramowania obsługi klienta dla swojej organizacji, zalecamy zapoznanie się z charakterystyką, stawkami i innymi kluczowymi informacjami dotyczącymi produktu i dostawcy. Tutaj możesz sprawdzić podobieństwa i rozbieżności między OTRS.
Fair Play: Pracujesz z OTRS lub znasz dokładniejsze opracownie? Napisz do nas. Uzupełnimy charakterystykę.
Dokumentacja
Cena i plany
Cloud Plan Teclib
Bezpłatnie on-premise GitHub
SaaS
Pierwsza wersja
2002 (Wiki)
Funkcjonalności
Bezpieczeństwo kodu
6 – CVE Details
Integracje
Cloud Teclib
Community
Wsparcie
GLPI Polska L1 /L2 /L3 – on demand (Time&Material) Fiexed price (wtyczki i nintegratory)
L1/ L2/ L2 – on demand (Time&Material)
Teclib L3 Network Support
Partnerzy Teclib
Tłumaczenia
+49 języków w tym:
Obsługa na urządzeniach
Agenty inwentaryzacji
Dotyczy: OCS / Fusion / GLPI Inventory
UX by Gartner
5.0
Ogólnie
Wszechstronne narzędzie ITSM dla małych, średnich oraz klasy Enterprise.
Dokumentacja
Cena i plany
Cloud Plan OTRS
Bezpłatnie, ((OTRS)) Community Edition GitHub
Saas
Pierwsza wersja
2003 (Wiki)
Funkcjonalności
Bezpieczeństwo kodu
5 – CVE Details
Integracje
Wsparcie
OTRS Cloud support plan
Partnerzy OTRS
Tłumaczenia
Obsługa na urządzeniach
Agenty inwentaryzacji
Brak
UX by Gartner
4.1
Ogólnie
Rozbudowane narzędzie umożliwiające obsługę firm lub organizacji w ramach tzw. systemu biletowego (zwanego także Helpdesk) Dobre wsparcie dla Service Desk.
Zainteresowanie w ujęciu czasowym – 5 lat wstecz
Dokumentacja i źródła:
https://otrs.com/
https://plugins.glpi-project.org/#/
https://otrs.com/how-to-buy/
https://www.teclib-edition.com/en/partners/
https://www.teclib-edition.com/en/
https://glpi.pl/
https://comparisons.financesonline.com/otrs-vs-glpi
https://www.gartner.com/reviews/market/it-service-management-tools/compare/product/glpi-network-cloud-vs-otrs
Ostatnie wpisy
Aktualizacja Systemu GLPI 10.0.10: Więcej Bezpieczeństwa i
2023-09-26Aktualizacja GLPI: 10.0.9
2023-07-11Aktualizacja GLPI: 10.0.8
2023-07-10Aktualizacja GLPI: 10.0.7/9.5.13
2023-04-06System GLPI- ewidencja i realizacja zgłoszeń w
2023-03-16Bezpłatne i bezpieczne- czyli open source pod
2023-03-10Linki GLPI które musisz znać
2023-03-08