Moduł Zarządzanie

Moduł Zarządzanie w systemie GLPI umożliwia efektywne zarządzanie firmą, gromadząc wszystkie elementy typu licencje, domeny, umowy, certyfikaty w jednym module, w którym w każdej chwili można łatwo uzyskać dostęp do potrzebnych informacji. Wspiera także zarządzanie budżetem, dostawcami oraz kontaktami.

Moduł Zarządzanie

Moduł zapewnia centralizację kluczowych procesów związanych z zarządzaniem finansami, dostawcami, licencjami, certyfikatami oraz klientami w jednym systemie.

Licencje

W systemie GLPI istnieje możliwość zarządzania oraz kontrolowania licencji na oprogramowanie, które zostało wdrożone. System pozwala sprawdzić, które licencjonowane programy są zainstalowane na poszczególnych urządzeniach. Dzięki temu przed zmianą stanu sprzętu, taką jak utylizacja czy przekazanie innemu użytkownikowi, możliwe jest uzyskanie informacji o licencjach dostępnych do ponownego użycia.

Domeny i Certyfikaty

Ewidencja wszystkich domen oraz certyfikatów w systemie GLPI pozwala kontrolować i weryfikować ich status oraz termin wygaśnięcia. Każda domena i certyfikat może zostać powiązana z zasobem, zmianą, problemem czy zgłoszeniem serwisowym.

Magazyn sprzętu

Monitorowanie stanów magazynowych, aby zapewnić odpowiednią ilość sprzętu dostępnego do wydania. Ewidencja wszystkich zasobów sprzętowych oraz powiązanie wydań ze zgłoszeniami serwisowymi pozwala na utrzymanie kontroli nad zasobami.

Budżety

To miejsce, gdzie można definiować oraz monitorować poszczególne budżety, co umożliwia skuteczną kontrolę nad wydatkami firmy. Do wpisów można załączyć wybrane dokumenty oraz przypisywać konkretne zasoby, takie jak m.in. komputery czy drukarki, określając ich wartość. Przeglądając dany budżet, istnieje możliwość sprawdzenia, jakie wydatki zostały w nim ujęte, oraz jaki jest jego aktualny stan.

Kontakty

System GLPI posiada możliwość tworzenia bazy kontaktów do klientów oraz użytkowników usług, co zapewnia centralizację i standaryzację danych, a także umożliwia stworzenie spersonalizowanej obsługi. Integracja z innymi funkcjonalnościami systemu GLPI, takimi jak zgłoszenia serwisowe czy umowy, pozwala na kompleksowe zarządzanie i koordynację działań.

Napisz do nas

Jeśli masz pytanie dotyczące wdrożenia systemu GLPI lub jeśli potrzebujesz wsparcia w działaniu systemu GLPI, skorzystaj
z formularza i napisz do nas wiadomość. Chętnie pomożemy 🙂 Zapraszamy do kontaktu!
Scroll to Top