Moduł Zarządzanie
Moduł Zarządzanie
Licencje
W systemie GLPI istnieje możliwość zarządzania oraz kontrolowania licencji na oprogramowanie, które zostało wdrożone. System pozwala sprawdzić, które licencjonowane programy są zainstalowane na poszczególnych urządzeniach. Dzięki temu przed zmianą stanu sprzętu, taką jak utylizacja czy przekazanie innemu użytkownikowi, możliwe jest uzyskanie informacji o licencjach dostępnych do ponownego użycia.
Domeny i Certyfikaty
Ewidencja wszystkich domen oraz certyfikatów w systemie GLPI pozwala kontrolować i weryfikować ich status oraz termin wygaśnięcia. Każda domena i certyfikat może zostać powiązana z zasobem, zmianą, problemem czy zgłoszeniem serwisowym.
Magazyn sprzętu
Monitorowanie stanów magazynowych, aby zapewnić odpowiednią ilość sprzętu dostępnego do wydania. Ewidencja wszystkich zasobów sprzętowych oraz powiązanie wydań ze zgłoszeniami serwisowymi pozwala na utrzymanie kontroli nad zasobami.
Budżety
To miejsce, gdzie można definiować oraz monitorować poszczególne budżety, co umożliwia skuteczną kontrolę nad wydatkami firmy. Do wpisów można załączyć wybrane dokumenty oraz przypisywać konkretne zasoby, takie jak m.in. komputery czy drukarki, określając ich wartość. Przeglądając dany budżet, istnieje możliwość sprawdzenia, jakie wydatki zostały w nim ujęte, oraz jaki jest jego aktualny stan.
Kontakty
System GLPI posiada możliwość tworzenia bazy kontaktów do klientów oraz użytkowników usług, co zapewnia centralizację i standaryzację danych, a także umożliwia stworzenie spersonalizowanej obsługi. Integracja z innymi funkcjonalnościami systemu GLPI, takimi jak zgłoszenia serwisowe czy umowy, pozwala na kompleksowe zarządzanie i koordynację działań.
Napisz do nas
z formularza i napisz do nas wiadomość. Chętnie pomożemy 🙂 Zapraszamy do kontaktu!