Szkolenia

Szkolenia

Szkolenia

GLPI jest niesamowitym narzędziem ITSM, które pomaga w łatwym planowaniu i zarządzaniu zmianami IT, ale czy jesteś pewien, że w pełni go wykorzystujesz? Poznaj plany naszych szkoleń i dowiedz się jak najwydajniej korzystać z możliwości które oferuje system.
(zakres ogólny szkolenia .pdf)

Bezpłatna prezentacja możliwości systemu GLPI. Poznaj możliwości i budowę oprogramowania oraz dowiedz się jak skutecznie wykorzystać narzędzie do zarządzania zasobami i informacjami w Twojej firmie.

GLPI Prezentacja 30%

Badania ujawniają, że na wysoką ocenę obsługi klienta Help Desk obok umiejętności informatycznych wpływa realizacja kluczowych parametrów jakości w relacjach z użytkownikami: rzetelności, empatii i zrozumienia potrzeb, szybkości dostarczania rozwiązań, przyjaznej i precyzyjnej komunikacji, dostępności i efektywności serwisu. To właśnie te zagadnienia będą omawiane na naszym szkoleniu. Poznaj możliwości profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem systemu do zarządzania zleceniami GLPI Helpdesk.

GLPI Helpdesk 50%

Szkolenie obsługi i przygotowanie do pracy z popularnym systemem GLPI (zarządzania zasobami i usługami IT). GLPI od wielu lat wspiera środowiska IT i pomaga w zakresie systematyki i kontroli wiedzy. W programie integracja z OCS Inventory lub Fusion Inventory. Zakres szkolenia ma formę prezentacji możliwości i funkcji systemu dla użytkownika.

GLPI Użytkownik 75%

Rozszerzony zakres szkolenia na temat adaptacji do pracy i obsługi systemu GLPI. Wyszkolimy twoich pracowników i zaadaptujemy GLPI do wymagań i procesów w firmie. Oferujemy standardowe kursy jak i niestandardowe moduły szkoleniowe dostosowane do określonych wymagań organizacyjnych. Szkolenie dedykowane dla Administratora i obsługi technicznej systemu GLPI.

GLPI Administrator 100%