Szkolenia

Szkolenia

Prezentacja

Bezpłatna prezentacja możliwości systemu GLPI. Poznaj możliwości i budowę oprogramowania oraz dowiedz się jak skutecznie wykorzystać narzędzie do zarządzania zasobami i informacjami w Twojej firmie.

FORMULARZ

Helpdesk

Badania ujawniają, że na wysoką ocenę obsługi klienta Help Desk wpływa realizacja kluczowych parametrów jakości w relacjach z użytkownikami: rzetelności, szybkości dostarczania rozwiązań, przyjaznej i precyzyjnej komunikacji, dostępności i efektywności serwisu. Poznaj możliwości profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem systemu GLPI Helpdesk.

FORMULARZ

Użytkownik

Szkolenie obsługi i przygotowanie do pracy z popularnym systemem GLPI (zarządzania zasobami i usługami IT). GLPI od wielu lat wspiera środowiska IT i pomaga w zakresie systematyki i kontroli wiedzy. W programie integracja z OCS Inventory lub Fusion Inventory. Zakres szkolenia ma formę prezentacji możliwości i funkcji systemu dla użytkownika.

FORMULARZ

Administrator

Rozszerzony zakres szkolenia na temat adaptacji do pracy i obsługi systemu GLPI. Wyszkolimy twoich pracowników i zaadaptujemy GLPI do wymagań i procesów w firmie. Oferujemy standardowe kursy jak i niestandardowe moduły szkoleniowe dostosowane do określonych wymagań organizacyjnych. Szkolenie dedykowane dla Administratora i obsługi technicznej systemu GLPI.
(zakres ogólny szkolenia .pdf)


FORMULARZ