GLPI agent na Androida
Zawiera pełny spis urządzeń: gromadzone są zarówno informacje o sprzęcie, jak i oprogramowaniu. Otrzymasz dane o procesorze, pamięci, dyskach, czujnikach […]
GLPI agent na Androida Czytaj Dalej »
Zawiera pełny spis urządzeń: gromadzone są zarówno informacje o sprzęcie, jak i oprogramowaniu. Otrzymasz dane o procesorze, pamięci, dyskach, czujnikach […]
GLPI agent na Androida Czytaj Dalej »
Invoice – nowa wtyczka GLPI Ta wtyczka umożliwia tworzenie i wysyłanie faktur poprzez e-mail na podstawie zadań związanych z biletami.
Faktury – nowa wtyczka GLPI Czytaj Dalej »
Nowa wersja GLPI 9.4.5 i nowe możliwości.
Aktualizacja GLPI do wersji 9.4.5 Czytaj Dalej »
Obydwa agenty służą do zbierania danych z hostów gdzie zostały zainstalowane. Podobieństwa: Zarówno Fusion jak i OCS służą do tego
Agent OCS czy FusionInventory Czytaj Dalej »
Dlaczego powinieneś zamienić swój system na helpdesk GLPI? Centralizacja ewidencji zasobów informatycznych, dobra komunikacja z klientami oraz błyskawiczna reakcja na
Skuteczny system obsługi Helpdesk… Czytaj Dalej »
GLPI nie musi wyglądać jak nudne wydanie systemu dla księgowego. Za piękne kolorki, lepsze grafiki i świeższego wygląd odpowiada wtyczka
Ładniejsze GLPI czyli wtyczka… Czytaj Dalej »
Dostępna aktualizacja GLPI 9.4.4 i do pobrania w TUTAJ Poniżej znajdziesz zmiany tej wersji poprawek błędów: – zapobieganie wykonywaniu XSS
Aktualizacja GLPI 9.4.4 Czytaj Dalej »
Każdy kto pracuje z jednostkami w systemie GLPI, zastanawiał się czy przeniesienie zlecenia do innej jednostki nie mogło być prostsze.
Przełącznik jednostek w zleceniach Czytaj Dalej »
Technologie informatyczne odgrywają istotną rolę w utrzymaniu obiegu informacji współczesnych i silnych firm, zapewniając szybkie wsparcie techniczne i gwarantując wydajność
Jak korzystać z GLPI jako systemu zarządzania zleceniami #helpdesk IT Czytaj Dalej »
Mówi się, że najlepszy dział IT to taki, który jest niewidzialny i wszystko po prostu działa. W praktyce widzę też,
Poprawa jakości świadczenia usług IT a BRM Czytaj Dalej »
W tym artykule udostępniamy kilka sprawdzonych wskazówek, które mogą znacznie poprawić wyniki badania satysfakcji klientów. Wszystkie są stosunkowo proste i
Poznaj 4 podstawowe elementy obsługi klienta w IT Czytaj Dalej »
Jednym z najczęstszych powodów dla których menadżerowie IT sięgają po rozwiązania kontrolujące pracę swoich pracowników Service Desk, wynika z potrzeby
Jeśli nie mierzysz, nie zarządzasz! Czyli o mierzeniu czasów w procesach ITSM Czytaj Dalej »